Am intalnit-o pe Mihaela cu aprope 10 ani in urma in cadrul unui interviu. O persoana iesita din tipare, deschisa, calda, comunicativa, directa si cu multa energie pozitiva. Mi s-a parut ciudat la vremea aceea ca o persoana de HR sa fie asa. Am colaborat o perioada si ea a ramas la fel.
Dupa multi ani de la ultima noastra intalnire m-am gandit sa o contactez. Eu fiind in cautarea unui nou angajator cu care sa rezonez mai bine, ea consilier expert pe parte de HR. Mi-a dat intalnire intr-o zi frumoasa, numai buna pentru un nou inceput.
La ce ma asteptam:
  • Ea sa fie la fel – bifat, este.
  • Sa fie persoana de care am nevoie – bifat, este.
  • Sa fie nevoie sa rescriem CV-ul – bifa mare, este! Sa “rescriem” este modul dragut al Mihaelei de a se exprima; dupa ce am vazut un model de CV facut cum trebuie mi-am dat seama ca al meu e mai usor de scris decat de rescris.
La ce nu ma asteptam:
  • Sa ma “citeasca” in mai putin de 15 minute de parca dosarul meu secret era la ea sub agenda;
  • Sa imi dea teme pentru acasa, aceasta fiind o modalitate de a ma face sa ii asum experienta, cunostiintele si aptitudinile impreuna cu planurile mele pentru un viitor mai bun;
  • Sa imi calibreze informatiile pe care le am despre mine intr-un mod obiectiv si profesionist;
  • Sa ma conecteze la realitate intr-o sedinta de o ora;
Ce urmeaza? Urmatorii pasi din program: scrierea CV-ului, transmiterea lui catre angajatori potriviti profilului meu profesional si personal, in fuctie de nevoie chiar si pregatirea pentru interviu.
Pe mine ma cam apuca emotiile. Va tin la curent. A